29 October 2012

Inilah cinta

Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasih-MU,janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir-Mu......

Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasih-MU,jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada-Mu...

Ya Allah engkau mengetahui bahwa hati-hati ini telah berhimpun dalam cinta kepada- Mu,telah berjumpa dalam ketaatan kepada-MU, telah bersatu dalam dakwah kepada- MU,telah berpadu dalam membela syariat-Mu. Maka kukuhkanlah ya Allah ikatannya, kekalkanlah cintanya,tunjukkanlah jalannya, penuhilah hati-hati ini dengan nur -MU yang tiada pernah pudar,lapangkanlah dada kami dengan limpahan keimanan kepada-MU dan keindahan bertawakkal di jalan MU..
Sent from my BlackBerry® smartphone lawas

No comments:

Post a Comment

Terimakasih atas komentar anda pada BLOG milik aku